
1Narzędzia public relations dla przedsiębiorców
1Narzędzia public relations dla przedsiębiorców
W ramach naszych działań związanych z marketingiem w mediach społecznościowych możemy zapewnić:
Przygotowanie strategii komunikacyjnej w portalach społecznościowych
Promocje strony w portalach społecznościowych
Budowę strony firmowej (fan page) na najpopularniejszym obecnie serwisie społecznościowym Facebook
Przygotowanie konkursów – kreacja, prowadzenie, dystrybucja
Opracowanie analiz i raportów z prowadzonych działań
Buzz Marketing czyli marketing szeptany – generowanie szumu (buzz) wokół produktu lub marki. Informacje o produkcie lub marce pojawią się w kluczowych miejscach, czyli tam, gdzie aktualnie znajduje się grupa docelowa
Viral Marketing czyli marketing wirusowy – polega na zainicjowaniu sytuacji, w której Klienci bądź potencjalni Klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, marki, usług czy produktów
2Newslettery i blogi firmowe
2Newslettery i blogi firmowe